Top

Tu gaqvT saitis xedvis problema, daaklikeT aq

რეკლამა

განათავსეთ თქვენი რეკლამა ან განცხადება აქ
თბილისი
ინგლისური აბიტურიენტებისთვის და ზრდასრულებისთვს (სახლიდან გაუსვლელად, ონლაინ ZOOM-ის მეშვეობით)

ინგლისური აბიტურიენტებისთვის და ზრდასრულებისთვს (სახლიდან გაუსვლელად, ონლაინ ZOOM-ის მეშვეობით)

თებერვალი 18, 2021
GEO255666
მოვამზადებ ნგლსურ ენაშ:
აბტურენტებს;
კემბრს საერთაშორსო გამოცდებსთვს:
- FCE
- IELTS
ზოგად ნგლსურ
ჩემ კვალკაცა:
- Doctor of Education Sciences (English language teaching)
განათლებს მეცნერებათა დოქტორ. მმართულება: ნგლსურ ენს სწავლება
- CELTA (Cambridge: Certificate in Teaching English to Speakers of Other Languages)
- TKT ( Cambridge: Teaching Knowledge Test)
- FCE (Cambridge: First Certificate in English)
- მასწავლებლს სასერტკაცო გამოცდებ პროფესულ უნარებსა და ნგლსურშ (უფროს მასწავლებელ)
სამუშაო გამოცდლება:
- ნგლსურ ენს ლექტორ ას სახელმწფო უნვერსტეტშ;
- აკადემურ წერს ლექტორ ას სახელმწფო უნვერსტეტნგლსურენოვან ფაკულტეტზე.
- ნგლსურ ენს ლექტორ შავ ზღვს საერთაშორსო უნვერსტეტშ;
- აკადემურ წერს ლექტორ შავ ზღვს საერთაშორსო უნვერსტეტნგლსურენოვან ფაკულტეტზე
- ნგლსურ ენს მასწავლებელს საერთაშორსო სახლშ (IH Tbilisi)
- კემბრს საერთაშორსო გამოცდებს ოფალურ გამომცდელ საქართველოშ (მეტყველებს ნაწლშ)
სამეცნერო ნაშრომებ/პუბლკაცებ:
1. Merkviladze, M. (2019). The Witch. Literature Journal “Tsiskari 1852”. Tbilisi. L.T.D. Universal Publishing House.
2. Merkviladze, M. (2019). The Possibility of Evil. Literature Journal “Tsiskari 1852”. Tbilisi. L.T.D. Universal Publishing House.
3. Merkviladze, M. (2019). Charles. Literature Journal “Tsiskari 1852”. Tbilisi. L.T.D. Universal Publishing House.
4. Merkviladze, M. (2019). Overcoming the Challenges of Feedback on EFL Writing through Screencast Technology: Learners’ Perception. Case of Higher Education Institutions in Georgia. The 9th International Research Conference on Education, Language and Literature (pp.301-317). Tbilisi: International Black Sea University
5. Merkviladze, M. (2018). Peer feedback or peer grading? Reexamining the Higher Education EFL learners' preference for assessment in an EFL writing classes: Case of the universities in Georgia. The 8th International Research Conference on Education, Language and Literature (pp. 273-284). Tbilisi: International Black Sea University.
6. Merkviladze, M. (2018). Peer Feedback in Writing through Georgian EFL Undergraduate Students’ Eyes. Journal of Education in Black Sea Region, 3(2), 2-9.
7. Merkviladze, M. (2018, March 31). Theoretical Analysis of Digital Tools for Promoting Peer Assessment in EFL Writing Classes. SEPIKE, 19, 42-48.
8. Merkviladze, M. (2017, December 31). Peer Assessment of Writing throughout EFL Teachers' Eyes: Case of Higher Educational Institutions of Georgia. SEPIKE, 18, 51-55.
9. Merkviladze, M. (2017). Stress Management in the Jungle. Düsseldorf: LAP LAMBERT Academic Publishing.
10. Merkviladze, M., Chkotua, M. (2016). Psychological Aspects of Teaching and Learning Writing. The 7th International Research Conference on Education, Language and Literature (pp.458-470). Tbilisi: International Black Sea University.
11. Merkviladze, M. (2016). Stress Management in the Jungle. The 6th International Research Conference on Education, Language and Literature (pp. 622-637). Tbilisi: International Black Sea University.
12. ლტერატურულ კრებულ: „შეშლლთა სამყარო“, გამომცემლობა შპს. გრფონ, თბ, 2012წ.
13. მოთხრობა „მზს ქრონკებ“, გარემოს დაცვს სააგენტო, 2014

საკონტაქტო ნფორმაცა:
599 08 99 04
mariam.merkviladze@yahoo.com
mariam.merkviladze@iliauni.edu.ge
mmerkviladze@ibsu.edu.ge
სერვისი, მომსახურება >> ვასწავლი, ვისწავლი
რუქის ნახვა
განცხადებები 1 - 30 სულ 927

რეკლამა

განათავსეთ თქვენი რეკლამა ან განცხადება აქ