ინგლისური აბიტურიენტებისთვის და ზრდასრულებისთვს (სახლიდან გაუსვლელად, ონლაინ ZOOM-ის მეშვეობით)
თებერვალი 18, 2021
GEO255666
მოვამზადებ ინგლისურ ენაში:
>აბიტურიენტებს;
>კემბრიჯის საერთაშორისო გამოცდებისთვის:
>- FCE
>- IELTS
>ზოგადი ინგლისური
>ჩემი კვალიფიკაცია:
>- Doctor of Education Sciences (English language teaching)
>განათლების მეცნიერებათა დოქტორი. მიმართულება: ინგლისური ენის სწავლება
>- CELTA (Cambridge: Certificate in Teaching English to Speakers of Other Languages)
>- TKT ( Cambridge: Teaching Knowledge Test)
>- FCE (Cambridge: First Certificate in English)
>- მასწავლებლის სასერტიფიკაციო გამოცდები პროფესიულ უნარებსა და ინგლისურში (უფროსი მასწავლებელი)
>სამუშაო გამოცდილება:
>- ინგლისური ენის ლექტორი ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტში;
>- აკადემიური წერის ლექტორი ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის ინგლისურენოვან ფაკულტეტზე.
>- ინგლისური ენის ლექტორი შავი ზღვის საერთაშორისო უნივერსიტეტში;
>- აკადემიური წერის ლექტორი შავი ზღვის საერთაშორისო უნივერსიტეტის ინგლისურენოვან ფაკულტეტზე
>- ინგლისური ენის მასწავლებელის საერთაშორისო სახლში (IH Tbilisi)
>- კემბრიჯის საერთაშორისო გამოცდების ოფიციალური გამომცდელი საქართველოში (მეტყველების ნაწილში)
>სამეცნიერო ნაშრომები/პუბლიკაციები:
>1. Merkviladze, M. (2019). The Witch. Literature Journal “Tsiskari 1852”. Tbilisi. L.T.D. Universal Publishing House.
>2. Merkviladze, M. (2019). The Possibility of Evil. Literature Journal “Tsiskari 1852”. Tbilisi. L.T.D. Universal Publishing House.
>3. Merkviladze, M. (2019). Charles. Literature Journal “Tsiskari 1852”. Tbilisi. L.T.D. Universal Publishing House.
>4. Merkviladze, M. (2019). Overcoming the Challenges of Feedback on EFL Writing through Screencast Technology: Learners’ Perception. Case of Higher Education Institutions in Georgia. The 9th International Research Conference on Education, Language and Literature (pp.301-317). Tbilisi: International Black Sea University
>5. Merkviladze, M. (2018). Peer feedback or peer grading? Reexamining the Higher Education EFL learners' preference for assessment in an EFL writing classes: Case of the universities in Georgia. The 8th International Research Conference on Education, Language and Literature (pp. 273-284). Tbilisi: International Black Sea University.
>6. Merkviladze, M. (2018). Peer Feedback in Writing through Georgian EFL Undergraduate Students’ Eyes. Journal of Education in Black Sea Region, 3(2), 2-9.
>7. Merkviladze, M. (2018, March 31). Theoretical Analysis of Digital Tools for Promoting Peer Assessment in EFL Writing Classes. SEPIKE, 19, 42-48.
>8. Merkviladze, M. (2017, December 31). Peer Assessment of Writing throughout EFL Teachers' Eyes: Case of Higher Educational Institutions of Georgia. SEPIKE, 18, 51-55.
>9. Merkviladze, M. (2017). Stress Management in the Jungle. Düsseldorf: LAP LAMBERT Academic Publishing.
>10. Merkviladze, M., Chkotua, M. (2016). Psychological Aspects of Teaching and Learning Writing. The 7th International Research Conference on Education, Language and Literature (pp.458-470). Tbilisi: International Black Sea University.
>11. Merkviladze, M. (2016). Stress Management in the Jungle. The 6th International Research Conference on Education, Language and Literature (pp. 622-637). Tbilisi: International Black Sea University.
>12. ლიტერატურული კრებული: „შეშლილთა სამყარო“, გამომცემლობა შპს. გრიფონი, თბილისი, 2012წ.
>13. მოთხრობა „მზის ქრონიკები“, გარემოს დაცვის სააგენტო, 2014
>
>საკონტაქტო ინფორმაცია:
>599 08 99 04
>mariam.merkviladze@yahoo.com
>mariam.merkviladze@iliauni.edu.ge
>mmerkviladze@ibsu.edu.ge