✅ ტრენინგი: „მომხმარებელთან ურთიერთობა“ - თქვენი ბიზნესისთვის.
>
>✅ კმაყოფილი მომხმარებელი და მეტი სარგებელი თქვენს ბიზნესს. „ექსპრეს აკადემია“ გთავაზობთ ტრენინგს თემაზე „მომხმარებელთან ურთიერთობა და მომსახურების ხარისხი“. ეს არის სფერო, რომელიც მუდმივ განვითარებას და ჩართულობას საჭიროებს თქვენი ბიზნესისთვის.
>
>✅ შეთავაზება მოქმედებს დამფუძნებლებისთვის, ხელმძღვანელებისთვის, HR-ისთვის, ზედამხედველებისთვის და თქვენი დაწესებულების ნებისმიერი თანამშრომლისთვის.
>
>✅ ტრენინგის ძირითადი მიზანია თანამშრომლებმა გამოიმუშავონ დამატებითი და სასარგებლო უნარ-ჩვევები მომხმარებლებთან ურთიერთობისთვის. ასევე, როგორ შევუქმნათ მომხმარებელს კომფორტული გარემო.
>
>✅ ტრენინგის განმავლობაში ძირითადად განვიხილავთ:
>✔ როგორია მომხმარებლის თვალით დანახული თქვენი დაწესებულება.
>✔ რა ნორმები და სტანდარტებია საჭირო მომხმარებლის მოზიდვისთვის.
>✔ როგორ მყარდება ურთიერთობა მომხმარებელსა და თანამშრომელს შორის.
>✔ როგორი სერვისია მისაღები მომხმარებლისთვის.
>
>✅ ნუ დააყოვნებთ და შემოუერთდით ჩვენს გუნდს.
>✔ მიეცით თანამშრომლებს კარიერული წინსვლის შესაძლებლობა.
>✔ დატოვეთ ყოველი მომხმარებელი კმაყოფილი.
>✔ მოიზიდეთ და შეინარჩუნეთ მეტი მომხმარებელი.
>✔ მიიღეთ მეტი სარგებელი თქვენი ბიზნესისთვის.
>
>✅ ტრენინგი შესაძლებელია როგორც დისტანციური, ასევე ადგილზე ჩატარებით (ტრენერი თავად მოვა თქვენს ოფისში).
>
>📚 კურსი მოიცავს 5 შეხვედრას. თითო შეხვედრა შედგება 2 ორმოცწუთიანი ლექციისგან.
>🏆 კურსის დასრულებისას გადმოგეცემათ ელექტრონული სერტიფიკატი.
>🎓 კურსს გაუძღვება კვალიფიცირებული ტრენერი.
>
>💰 ტარიფი:
>✔ ბიზნესი
>✔ ინდივიდუალური
>
>📩 დამატებითი ინფორმაციისთვის მოგვწერეთ.
>☎ ოპერატორი თავად დაგიკავშირდებათ.
>🏫 „ექსპრეს აკადემია“ გისურვებთ ბედნიერ დღეს.