გაყიდვების მენეჯერი
ქუთაისი
უჯ ლუბრიკანტს • სრული განაკვეთი
• 1000 + ბონუსი
• ბაკალავრი
• განიხილება კანდიდატი ნებისმიერი გამოცდილებით
• რუსული,უკრაინული
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
ელ. ფოსტა: uglubricants@gmail.com
ტელეფონი: +995 551 627 551
მისამართი: ქუთაისი, ავტომშენებლის N88
რჩეულებში დამატება
ქართულ-უკრაინული კომპანია შპს „უჯ ლუბრიკანტს“ აწარმოებსსამრეწველო (ძრავების, ინდუსტრიული, ჰიდრავლიკური დასხვა) ზეთებსდასაპოხ საშუალებებს. 2016 წლიდან წარმატებით ოპერირებს ქართულ ბაზარზე ქ. ქუთაისში და უზრუნველყოფს კონკურენტუნარიან სამუშაო გარემოს. მრავალი წლის განმავლობაში უკრაინაში მიღებული გამოცდილების ხარჯზე კომპანია განუწყვეტლივ ახორციელებს ინვესტიციებს თავის განვითარებაში საქართველოში. ჩვენ ვეძებთ აქტიურ ადამიანებს, რომლებიც ორიენტირებულნი და მოტივირებულნი არიან გაზრდასა და განვითარებაზე,
შპს „უჯ ლუბრიკანტს“ აცხადებს ვაკანსიას პოზიციაზე საგარეო ეკონომიკური საქმიანობის მენეჯერი.
მდებარეობა: ქუთაისი, ავტომშენებლის N 88, თიზ
სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი-პარასკევი, 09:00-18:00
ანაზღაურება: გამოსაცდელი პერიოდის განმავლობაში 1000 ლარი.
გამოსაცდელი პერიოდისდასრულების შემდეგ შეთანხმებით.
ფუნქცია-მოვალეობები:
• მომწოდებლებთან/მყიდველებთან მოლაპარაკებების წარმოება;
• მომწოდებლებისგან/მყიდველებისგან შეკვეთების განთავსება/მიღება, დადასტურებების შემოწმება.
• მომწოდებლებთან/მყიდველებთან ხელშეკრულებების გაფორმების, დამატებითი შეთანხმებების, სპეციფიკაციების კონტროლი.
• საქმისწარმოებისსამუშაოების ჩატარება უცხოურ კონტრაგენტებთან.
• შესყიდვების ლოჯისტიკა. იმპორტირებული ნედლეულის შეკვეთების ორგანიზება, კონტროლი და მართვა.
• თანმხლები დასანებართვო დოკუმენტების მომზადებაში მონაწილეობა;
• მიწოდების ორგანიზება, გადამზიდავებთან და ექსპედიტორებთან მუშაობა; საბაჟო საწყობებსა და კომპანიისსაწყობში პროდუქციის მიღების დროის კონტროლი.
• განბაჟებისთვის პაკეტდოკუმენტების მომზადება; მუშაობა საბაჟო ბროკერთან/წარმომადგენლთან;
• ლოგისტიკური ჯაჭვისა და ტვირთის გადაადგილების ეტაპების კონტროლი სხვადასხვა სახის ტრანსპორტისთვის, მ.შ. კონტეინერები (იმპორტი/ექსპორტი).
• საქონლის შეძენასა და მიწოდებასთან დაკავშირებული დოკუმენტების გადამოწმება და კომპანიისსხვა განყოფილებებში გადაცემა;
• საწყობის აქტებზე მუშაობა დეფიციტის, წუნდების, საქონლის ხელახალი დახარისხების, აღრიცხვისა და მომწოდებლებთან პრეტენზიების წარდგენის ფაქტებზე.
• პროდუქციის პოპულარიზაციაში მონაწილეობა, ორგანიზება და მონაწილეობა საგამოფენო აქტივობებში.
• შეკვეთებისდა გადაზიდვის დოკუმენტებისსააღრიცხვო სისტემაში შეტანა.
საჭირო მოთხოვნები:
• რუსული ან უკრაინული ენის ცოდნა (სავალდებულოა);
• სავალდებულოა ინგლისური ენის ცოდნა ბიზნეს დონეზე;
• პუნქტუალურობა და ორგანიზებულობა;
• პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
• გუნდური მუშაობის უნარი;
• გადაწყვეტილებების მიღების უნარი;
ჩვენი კომპანია გთავაზობთ:
• კონკურენტული ანაზღაურება;
• კომფორტული, საინტერესო და მეგობრული სამუშაო გარემო;