Top

Tu gaqvT saitis xedvis problema, daaklikeT aq

რეკლამა

სამსახურის პოვნის უსწრაფესი გზა საქართველოში
hotel-panorama.ge
website, e-commerce, design, SEO, mobile application, hosting, social network, branding
განათავსეთ თქვენი რეკლამა ან განცხადება აქ
განათავსეთ თქვენი რეკლამა ან განცხადება აქ

რეკლამა

განათავსეთ თქვენი რეკლამა ან განცხადება აქ

ხშირად დასმული კითხვები

  • რამდენი განცხადების გამოქვეყნება შემიძლია?
    უფასო განცხადებების გამოქვეყნების ლიმიტი ჩვენს საიტზე შეუზღუდავია.  თუმცა, არ შეიძლება განმეორებით ერთი და იგივე განცხადების გამოქვეყნება, პირველ რიგში უნდა წაშალით ძველი მათგანი და შემდგომ გამოაქვეყნოთ ახალი.
  • რამდენი სურათი შემიძლია ავტვირთო?
    შეგიძლიათ ატვირთოთ მაქსიმუმ 9 სურათი.
  • რას ნიშნავს განცხადების კოდი ანუ ID?
    თითოეულ განცხადებას აქვს შესაბამისი უნიკალური კოდი, რომელიც შეგიძლიათ იხილოთ განცხადების სათაურის ქვეშ. მაგ: GEO123456
  • როგორ მოვძებნო განცხადება?
    სასურველი განცხადების მოსაძებნად, საძიებო სისტემაში მიუთითეთ შესაბამისი სიტყვა ან განცხადები კოდში მიუთითით შესაბამისი განცხადების ID.
  • რა უნდა გავაკეთო, თუ ვიღაცამ დაუკითხავად მიუთითა ჩემი პირადი ინფორმაცია თავის განცხადებაში?
    თუ აღმოაჩენთ, რომ მესამე პირის მიერ დაუკითხავად მოხდა თქვენი პირადი ინფორმაციის გასაჯაროება, უნდა მოგვწეროთ განცხადების კოდი და დაადასტუროთ რომ მასში მითითებული ინფორმაცია თქვენ გეკუთვნით (მაგალითად, დაგვირეკოთ განცხადებაში მითითებული ტელეფონის ნომრიდან), ან გაასაჩივროთ განცხადება და ჩვენი ოპერატორი დაგიკავშირდებათ განცხადებაში მითითებულ საკონტაქტო ნომერზე, ინფორმაციის გადასამოწმებლად, რის შემდეგაც მოხდება გადაწყვეტილების მიღება განცხადების წაშლაზე ან ინფორმაციის შეცვლაზე.
  • როგორ გამოვეხმაურო განცხადების ავტორს?
    ავტორთან დაკავშირება შეგიძლიათ განცხადებაში მითითებული საკონტაქტო ნომრის საშუალებით, ან თუ ტელეფონი არ არის მითითებული, შეგიძლიათ მიწეროთ წერილი ელ. ფოსტის გაგზავნის ფუნქციის საშუალებით (გადადით კონტაქტის ნაწილში განთავსებულ ბმულზე: "ელ-ფოსტის გაგზავნა").
  • დავამატე განცხადება და რატომ არ ჩანს?
    განცხადების დარეგისტრირების შემდგომ, მან უნდა გაიროს მოდერაცია, რასაც ჭირდება მაქსიმუმ 24 საათი. მოდერაციის გავლის შემდგომ თქვენ მოგივათ შეტყობინება ელ. ფოსტაზე განცხადების სტატუსის შესახებ. იმ შემთხვევაში, თუ თქვენი განცხადება ამ დროის განმავლობაში არ აისახა „ჩემი განცხადებების“ განყოფილებაში, ე.ი განცხადება არ დაგიდასტურდათ, ეს კი იმას ნიშნავს რომ თქვენი განცხადება არ აკმაყოფილებდა ჩვენი საიტის წესდებას.
  • რას ნიშნავს "თქვენი პროფილი დაბლოკილია?"
    თუ სისტემა გატყობინებთ, რომ თქვენი პროფილი დაბლოკილია, ეს იმას ნიშნავს, რომ თქვენ მიერ დარეგისტრირებული არც ერთი განცხადება არ გამოქვეყნდება საიტზე, რადგანაც თქვენი ქმედებები ეწინააღმდეგებოდა ჩვენი საიტის წესდებას. პროფილის დაბლოკვის შემთხვევაში, უნდა მოგვმართოთ კონტაქტის ფორმით და წერილობით დაგვიდასტუროთ საიტის წესების გაცნობა და თანხმობა, რომ სამომავლოდ მათი დაცვით გააგრძელებთ საიტის რესურსით სარგებლობას. პროფილის განმეორებითი დაბლოკვის შემთხვევაში მისი აღდგენა ფასიანია, ამიტომ, გთხოვთ, ყურადღებით გაეცნოთ ჩვენს წესებს, რათა თავიდან აიცილოთ დაბლოკვის შესაძლებლობა.
  • როდის შემიძლია განცხადების გასაჩივრება?
    თუ თქვენ აღმოაჩენთ რომ განცხადების განმთავსებელი პიროვნება ან კომპანია აქვეყნებს არასწორ ინფორმაციას, ან განცხადების ტექსტი ასახავს პიროვნების შეურაცხმყოფელ კონტექსტს (ან სხვა რაიმე დარღვევის აღმოჩენის შემთხვევაში), შეგიძლიათ მიმართოთ განცხადების გასაჩივრებას და ჩვენი ოპერატორი გადაამოწმებს თქვენ მიერ მოწოდებულ ინფორმაციას, რის შემდეგაც მოხდება შესაბამისი ზომების მიღება.
  • როგორ მოვიქცე, თუ ვერ ვახერხებ ჩემი ელ. ფოსტით ავტორიზაციას?
    ავტორიზაციასთან დაკავშირებული პრობლემები შეიძლება გამოწვეული იყოს რამოდენიმე მიზეზით:
    1. უთითებთ არასწორ პაროლს;
    2. არასწორად შეგყავთ ელ.ფოსტის მისამართი;
    3. თქვენი პროფილი არ არის გააქტიურებული.
    პირველ ორ შემთხვევაში, სცადეთ ინფორმაციის ხელახლა შეყვანა, ან დააჭირეთ პაროლის აღდგენას. ხოლო, თუ სისტემა გთხოვთ ანგარიშის გააქტიურებას, ეს ნიშნავს, რომ თქვენ ყურადღება არ მიგიქცევიათ ელ. ფოსტის დარეგისტრირებისას მიღებულ შეტყობინებაზე, რომელშიც მითითებული იყო პროფილის გააქტიურების ბმული. ამ შემთხვევაში, მოძებნეთ თქვენს ელ-ფოსტაზე ჩვენ მიერ მიღებული შეტყობინება პროფილის აქტივაციის ბმულით და გადადით მასზე, ან მოგვწერეთ ბმულის ხელახლა გამოგზავნის მოთხოვნა.
  • რას ნიშნავს ინტერნეტ-მაღაზია?
    ინტერნეტ-მაღაზია არის სივრცე, სადაც შეგიძლიათ თავი მოუყაროთ ყველა თქვენს განცხადებას და შექმნათ თქვენი ონლაინ მარკეტი. ონლაინ მაღაზიას უნდა ქონდეს თქვენი კომპანიის ლოგო, მისამართი და მოკლე აღწერა. თქვენ შეგიძლიათ აირჩიოთ განცხადებები, რომლებიც გსურთ რომ დაემატოს მაღაზიაში. ვინაიდან, ინტერნეტ-მაღაზია საშუალებას აძლევს მომხმარებელს დაათვალიეროს ყველა თქვენი განცხადება ერთდროულად, ეს არის თქვენი განცხადებების პოპულარიზაციის საუკეთესო შესაძლებლობა.

რეკლამა

განათავსეთ თქვენი რეკლამა ან განცხადება აქ