პოზიცია: ვეძებთ მომხმარებელთა მოვლის მენეჯერს ესპანურ და ინგლისურ განყოფილებებში.
დასაქმების ტიპი: სრული ან ნაწილობრივი.
დისტანციური მუშაობა, B2B კონტრაქტი
ადგილმდებარეობა: საქართველო
ჩვენი გუნდი მუშაობს სადაზღვევო კომპანიებისა და მათი კლიენტებისთვის მომსახურების მიწოდების სფეროში.
ვაკანსიის აღწერა:
შემომავალი და გამავალი ზარები ესპანურ/ინგლისურენებთან.
კლიენტების დახმარება საიტზე შეკვეთების განთავსებაში და ინფორმაციის CRM სისტემაში შეტანაში.
ცივი ზარების გარეშე, თქვენ იმუშავებთ მზა მომხმარებელთა ბაზასთან.
მოთხოვნები:
ესპანური/ინგლისური ენების ცოდნა მინიმუმ B2 დონეზე (თქვენ გექნებათ კომუნიკაცია მშობლიურ ენაზე), მკაფიო მეტყველება.
გახსნის საათები: ზაფხულში 16.00-დან 01.00-მდე და ზამთარში 17.00-დან 02.00-მდე (თბილისში). განრიგი შეიძლება იყოს მხოლოდ ასეთი, ჩვენ ვეძებთ თანამშრომლებს, რომლებიც მზად არიან იმუშაონ ასეთ განრიგში.
მრავალ დავალების შესრულება და დეტალებისადმი ყურადღების მიქცევა (ამავე დროს ჩაატარებთ საუბარს და შეიტანთ ინფორმაციას სისტემაში).
დახმარებისა და მოთმინების სურვილით, ჩვენი კლიენტები ხანდაზმულები არიან, ჩვეულებრივ 65 წელზე მეტი ასაკის.
რას მიიღებთ ჩვენთან მუშაობით:
სწავლისა და განვითარების შესაძლებლობა.
ახალგაზრდა და მეგობრული გუნდი, ადეკვატური ლიდერი, რომელიც აფასებს თანამშრომლებს.
თქვენს შემოსავალზე უშუალოდ გავლენის მოხდენის შესაძლებლობა (მოტივაციურ სქემაზე გადასვლის შემდეგ).
გააუმჯობესებთ უცხო ენის ცოდნას, რადგან დაუკავშირდებით მშობლიურ ენას.
თუ კარიერული ზრდა თქვენთვის მნიშვნელოვანია, ეს შესაძლებელია ჩვენს კომპანიაში.
კანდიდატისთვის დიდი პლიუსი იქნება მსგავს პოზიციებზე წინა გამოცდილება, მაგრამ არა აუცილებელი, ჩვენ თვითონ გასწავლით ყველაფერს.
ხელფასი: სატესტო დავალების გავლის შემდეგ გასაუბრების შედეგების მიხედვით.