პოზიცია: ვეძებთ მომხმარებელთა მოვლის მენეჯერს ესპანურ და ინგლისურ განყოფილებებში.
დასაქმების ტიპი: სრული ან ნაწილობრივი.
დისტანციური მუშაობა, B2B კონტრაქტი
ადგილმდებარეობა: საქართველო
ჩვენი გუნდი მუშაობსსადაზღვევო კომპანიებისა და მათი კლიენტებისთვის მომსახურების მიწოდებისსფეროში.
ვაკანსიის აღწერა:
შემომავალი და გამავალი ზარები ესპანურ/ინგლისურენებთან.
კლიენტებისდახმარებასაიტზე შეკვეთების განთავსებაში და ინფორმაციის CRM სისტემაში შეტანაში.
ცივი ზარების გარეშე, თქვენ იმუშავებთ მზა მომხმარებელთა ბაზასთან.
მოთხოვნები:
ესპანური/ინგლისური ენების ცოდნა მინიმუმ B2 დონეზე (თქვენ გექნებათ კომუნიკაცია მშობლიურ ენაზე), მკაფიო მეტყველება.
გახსნისსაათები: ზაფხულში 16.00-დან 01.00-მდე და ზამთარში 17.00-დან 02.00-მდე (თბილისში). განრიგი შეიძლება იყოს მხოლოდ ასეთი, ჩვენ ვეძებთ თანამშრომლებს, რომლებიც მზად არიან იმუშაონ ასეთ განრიგში.
მრავალ დავალებისშესრულება და დეტალებისადმი ყურადღების მიქცევა (ამავე დროს ჩაატარებთ საუბარს და შეიტანთ ინფორმაციასსისტემაში).
დახმარებისა და მოთმინებისსურვილით, ჩვენი კლიენტები ხანდაზმულები არიან, ჩვეულებრივ 65 წელზე მეტი ასაკის.
რას მიიღებთ ჩვენთან მუშაობით:
სწავლისა და განვითარებისშესაძლებლობა.
ახალგაზრდა და მეგობრული გუნდი, ადეკვატური ლიდერი, რომელიც აფასებს თანამშრომლებს.
თქვენსშემოსავალზე უშუალოდ გავლენის მოხდენისშესაძლებლობა (მოტივაციურ სქემაზე გადასვლისშემდეგ).
გააუმჯობესებთ უცხო ენის ცოდნას, რადგან დაუკავშირდებით მშობლიურ ენას.
თუ კარიერული ზრდა თქვენთვის მნიშვნელოვანია, ესშესაძლებელია ჩვენს კომპანიაში.
კანდიდატისთვის დიდი პლიუსი იქნება მსგავსპოზიციებზე წინა გამოცდილება, მაგრამ არა აუცილებელი, ჩვენ თვითონ გასწავლით ყველაფერს.
ხელფასი: სატესტო დავალების გავლისშემდეგ გასაუბრებისშედეგების მიხედვით.