Top

Tu gaqvT saitis xedvis problema, daaklikeT aq

რეკლამა

განათავსეთ თქვენი რეკლამა ან განცხადება აქ
თბილისი
ინგლისური აბიტურიენტებისთვის და ზრდასრულებისთვს (სახლიდან გაუსვლელად, ონლაინ ZOOM-ის მეშვეობით)

ინგლისური აბიტურიენტებისთვის და ზრდასრულებისთვს (სახლიდან გაუსვლელად, ონლაინ ZOOM-ის მეშვეობით)

თებერვალი 18, 2021
GEO255666
მოვამზადებ ინგლიურ ენაში:
აბიტურიენტებ;
კემბრიჯი აერთაშორიო გამოცდებითვი:
- FCE
- IELTS
ზოგადი ინგლიური
ჩემი კვალიფიკაცია:
- Doctor of Education Sciences (English language teaching)
განათლები მეცნიერებათა დოქტორი. მიმართულება: ინგლიური ენი წავლება
- CELTA (Cambridge: Certificate in Teaching English to Speakers of Other Languages)
- TKT ( Cambridge: Teaching Knowledge Test)
- FCE (Cambridge: First Certificate in English)
- მაწავლებლი ერტიფიკაციო გამოცდები პროფეიულ უნარება და ინგლიურში (უფროი მაწავლებელი)
ამუშაო გამოცდილება:
- ინგლიური ენი ლექტორი ილია ახელმწიფო უნივერიტეტში;
- აკადემიური წერი ლექტორი ილია ახელმწიფო უნივერიტეტი ინგლიურენოვან ფაკულტეტზე.
- ინგლიური ენი ლექტორი შავი ზღვი აერთაშორიო უნივერიტეტში;
- აკადემიური წერი ლექტორი შავი ზღვი აერთაშორიო უნივერიტეტი ინგლიურენოვან ფაკულტეტზე
- ინგლიური ენი მაწავლებელი აერთაშორიახლში (IH Tbilisi)
- კემბრიჯი აერთაშორიო გამოცდები ოფიციალური გამომცდელი აქართველოში (მეტყველები ნაწილში)
ამეცნიერო ნაშრომები/პუბლიკაციები:
1. Merkviladze, M. (2019). The Witch. Literature Journal “Tsiskari 1852”. Tbilisi. L.T.D. Universal Publishing House.
2. Merkviladze, M. (2019). The Possibility of Evil. Literature Journal “Tsiskari 1852”. Tbilisi. L.T.D. Universal Publishing House.
3. Merkviladze, M. (2019). Charles. Literature Journal “Tsiskari 1852”. Tbilisi. L.T.D. Universal Publishing House.
4. Merkviladze, M. (2019). Overcoming the Challenges of Feedback on EFL Writing through Screencast Technology: Learners’ Perception. Case of Higher Education Institutions in Georgia. The 9th International Research Conference on Education, Language and Literature (pp.301-317). Tbilisi: International Black Sea University
5. Merkviladze, M. (2018). Peer feedback or peer grading? Reexamining the Higher Education EFL learners' preference for assessment in an EFL writing classes: Case of the universities in Georgia. The 8th International Research Conference on Education, Language and Literature (pp. 273-284). Tbilisi: International Black Sea University.
6. Merkviladze, M. (2018). Peer Feedback in Writing through Georgian EFL Undergraduate Students’ Eyes. Journal of Education in Black Sea Region, 3(2), 2-9.
7. Merkviladze, M. (2018, March 31). Theoretical Analysis of Digital Tools for Promoting Peer Assessment in EFL Writing Classes. SEPIKE, 19, 42-48.
8. Merkviladze, M. (2017, December 31). Peer Assessment of Writing throughout EFL Teachers' Eyes: Case of Higher Educational Institutions of Georgia. SEPIKE, 18, 51-55.
9. Merkviladze, M. (2017). Stress Management in the Jungle. Düsseldorf: LAP LAMBERT Academic Publishing.
10. Merkviladze, M., Chkotua, M. (2016). Psychological Aspects of Teaching and Learning Writing. The 7th International Research Conference on Education, Language and Literature (pp.458-470). Tbilisi: International Black Sea University.
11. Merkviladze, M. (2016). Stress Management in the Jungle. The 6th International Research Conference on Education, Language and Literature (pp. 622-637). Tbilisi: International Black Sea University.
12. ლიტერატურული კრებული: „შეშლილთა ამყარო“, გამომცემლობა შპ. გრიფონი, თბილიი, 2012წ.
13. მოთხრობა „მზი ქრონიკები“, გარემო დაცვი ააგენტო, 2014

აკონტაქტო ინფორმაცია:
599 08 99 04
mariam.merkviladze@yahoo.com
mariam.merkviladze@iliauni.edu.ge
mmerkviladze@ibsu.edu.ge
სერვისი, მომსახურება >> ვასწავლი, ვისწავლი
რუქის ნახვა
განცხადებები 1501 - 1530 სულ 2816

რეკლამა

განათავსეთ თქვენი რეკლამა ან განცხადება აქ