Top

Tu gaqvT saitis xedvis problema, daaklikeT aq

რეკლამა

განათავსეთ თქვენი რეკლამა ან განცხადება აქ
თბილისი
ინგლისური აბიტურიენტებისთვის და ზრდასრულებისთვს (სახლიდან გაუსვლელად, ონლაინ ZOOM-ის მეშვეობით)

ინგლისური აბიტურიენტებისთვის და ზრდასრულებისთვს (სახლიდან გაუსვლელად, ონლაინ ZOOM-ის მეშვეობით)

თებერვალი 18, 2021
GEO255666
მოვამზადე ინლისურ ენაში:
იტურიენტეს;
კემრიჯის საერთაშორისო ამოცდეისთვის:
- FCE
- IELTS
ზოადი ინლისური
ჩემი კვალიფიკაცია:
- Doctor of Education Sciences (English language teaching)
ანათლეის მეცნიერეათა დოქტორი. მიმართულეა: ინლისური ენის სწავლე
- CELTA (Cambridge: Certificate in Teaching English to Speakers of Other Languages)
- TKT ( Cambridge: Teaching Knowledge Test)
- FCE (Cambridge: First Certificate in English)
- მასწავლელის სასერტიფიკაციო ამოცდეი პროფესიულ უნარესა და ინლისურში (უფროსი მასწავლეელი)
სამუშაო ამოცდილეა:
- ინლისური ენის ლექტორი ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტში;
- აკადემიური წერის ლექტორი ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის ინლისურენოვან ფაკულტეტზე.
- ინლისური ენის ლექტორი შავი ზღვის საერთაშორისო უნივერსიტეტში;
- აკადემიური წერის ლექტორი შავი ზღვის საერთაშორისო უნივერსიტეტის ინლისურენოვან ფაკულტეტზე
- ინლისური ენის მასწავლეელის საერთაშორისო სახლში (IH Tbilisi)
- კემრიჯის საერთაშორისო ამოცდეის ოფიციალური ამომცდელი საქართველოში (მეტყველეის ნაწილში)
სამეცნიერო ნაშრომეი/პულიკაციეი:
1. Merkviladze, M. (2019). The Witch. Literature Journal “Tsiskari 1852”. Tbilisi. L.T.D. Universal Publishing House.
2. Merkviladze, M. (2019). The Possibility of Evil. Literature Journal “Tsiskari 1852”. Tbilisi. L.T.D. Universal Publishing House.
3. Merkviladze, M. (2019). Charles. Literature Journal “Tsiskari 1852”. Tbilisi. L.T.D. Universal Publishing House.
4. Merkviladze, M. (2019). Overcoming the Challenges of Feedback on EFL Writing through Screencast Technology: Learners’ Perception. Case of Higher Education Institutions in Georgia. The 9th International Research Conference on Education, Language and Literature (pp.301-317). Tbilisi: International Black Sea University
5. Merkviladze, M. (2018). Peer feedback or peer grading? Reexamining the Higher Education EFL learners' preference for assessment in an EFL writing classes: Case of the universities in Georgia. The 8th International Research Conference on Education, Language and Literature (pp. 273-284). Tbilisi: International Black Sea University.
6. Merkviladze, M. (2018). Peer Feedback in Writing through Georgian EFL Undergraduate Students’ Eyes. Journal of Education in Black Sea Region, 3(2), 2-9.
7. Merkviladze, M. (2018, March 31). Theoretical Analysis of Digital Tools for Promoting Peer Assessment in EFL Writing Classes. SEPIKE, 19, 42-48.
8. Merkviladze, M. (2017, December 31). Peer Assessment of Writing throughout EFL Teachers' Eyes: Case of Higher Educational Institutions of Georgia. SEPIKE, 18, 51-55.
9. Merkviladze, M. (2017). Stress Management in the Jungle. Düsseldorf: LAP LAMBERT Academic Publishing.
10. Merkviladze, M., Chkotua, M. (2016). Psychological Aspects of Teaching and Learning Writing. The 7th International Research Conference on Education, Language and Literature (pp.458-470). Tbilisi: International Black Sea University.
11. Merkviladze, M. (2016). Stress Management in the Jungle. The 6th International Research Conference on Education, Language and Literature (pp. 622-637). Tbilisi: International Black Sea University.
12. ლიტერატურული კრეული: „შეშლილთა სამყარო“, ამომცემლოა შპს. რიფონი, თილისი, 2012წ.
13. მოთხროა „მზის ქრონიკეი“, არემოს დაცვის სააენტო, 2014

საკონტაქტო ინფორმაცია:
599 08 99 04
mariam.merkviladze@yahoo.com
mariam.merkviladze@iliauni.edu.ge
mmerkviladze@ibsu.edu.ge
სერვისი, მომსახურება >> ვასწავლი, ვისწავლი
რუქის ნახვა
განცხადებები 3721 - 3750 სულ 5338

რეკლამა

განათავსეთ თქვენი რეკლამა ან განცხადება აქ