Top

Tu gaqvT saitis xedvis problema, daaklikeT aq

რეკლამა

განათავსეთ თქვენი რეკლამა ან განცხადება აქ
თბილისი
ინგლისური ონლაინ, სახლიდან გაუსვლელად!

ინგლისური ონლაინ, სახლიდან გაუსვლელად!

სექტემბერი 03, 2021
GEO1392016
მოვდებ ინგლისურ ენში:
ბიტურიენტებს;
კემბრიჯის სერთშორისო გმოცდებისთვის:
- FCE
- IELTS
ოგდი ინგლისური
ჩემი კვლიფიკცი:
- Doctor of Education Sciences (English language teaching)
თლების მეცნიერებ დოქტორი. მიმრთულებ: ინგლისური ენის სწვლებ
- CELTA (Cambridge: Certificate in Teaching English to Speakers of Other Languages)
- TKT ( Cambridge: Teaching Knowledge Test)
- FCE (Cambridge: First Certificate in English)
- მსწვლებლის სსერტიფიკციო გმოცდები პროფესიულ უნრებს ინგლისურში (უფროსი მსწვლებელი)
მუშო გმოცდილებ:
- ინგლისური ენის ლექტორი ილის სხელმწიფო უნივერსიტეტში;
- დემიური წერის ლექტორი ილის სხელმწიფო უნივერსიტეტის ინგლისურენოვნ ფკულტეტე.
- ინგლისური ენის ლექტორი შვი ღვის სერთშორისო უნივერსიტეტში;
- დემიური წერის ლექტორი შვი ღვის სერთშორისო უნივერსიტეტის ინგლისურენოვნ ფკულტეტ
- ინგლისური ენის მსწვლებელის სერთშორისო სხლში (IH Tbilisi)
- კემბრიჯის სერთშორისო გმოცდების ოფიცილური გმომცდელი სრთველოში (მეტყველების ნწილში)
მეცნიერო ნშრომები/პუბლიკციები:
1. Merkviladze, M. (2019). The Witch. Literature Journal “Tsiskari 1852”. Tbilisi. L.T.D. Universal Publishing House.
2. Merkviladze, M. (2019). The Possibility of Evil. Literature Journal “Tsiskari 1852”. Tbilisi. L.T.D. Universal Publishing House.
3. Merkviladze, M. (2019). Charles. Literature Journal “Tsiskari 1852”. Tbilisi. L.T.D. Universal Publishing House.
4. Merkviladze, M. (2019). Overcoming the Challenges of Feedback on EFL Writing through Screencast Technology: Learners’ Perception. Case of Higher Education Institutions in Georgia. The 9th International Research Conference on Education, Language and Literature (pp.301-317). Tbilisi: International Black Sea University
5. Merkviladze, M. (2018). Peer feedback or peer grading? Reexamining the Higher Education EFL learners' preference for assessment in an EFL writing classes: Case of the universities in Georgia. The 8th International Research Conference on Education, Language and Literature (pp. 273-284). Tbilisi: International Black Sea University.
6. Merkviladze, M. (2018). Peer Feedback in Writing through Georgian EFL Undergraduate Students’ Eyes. Journal of Education in Black Sea Region, 3(2), 2-9.
7. Merkviladze, M. (2018, March 31). Theoretical Analysis of Digital Tools for Promoting Peer Assessment in EFL Writing Classes. SEPIKE, 19, 42-48.
8. Merkviladze, M. (2017, December 31). Peer Assessment of Writing throughout EFL Teachers' Eyes: Case of Higher Educational Institutions of Georgia. SEPIKE, 18, 51-55.
9. Merkviladze, M. (2017). Stress Management in the Jungle. Düsseldorf: LAP LAMBERT Academic Publishing.
10. Merkviladze, M., Chkotua, M. (2016). Psychological Aspects of Teaching and Learning Writing. The 7th International Research Conference on Education, Language and Literature (pp.458-470). Tbilisi: International Black Sea University.
11. Merkviladze, M. (2016). Stress Management in the Jungle. The 6th International Research Conference on Education, Language and Literature (pp. 622-637). Tbilisi: International Black Sea University.
12. ლიტერტურული კრებული: „შეშლილთმყრო“, გმომცემლობ შპს. გრიფონი, თბილისი, 2012წ.
13. მოთხრობ „მის ქრონიკები“, გრემოს დცვის სგენტო, 2014

კონტტო ინფორმცი:
599 08 99 04
mariam.merkviladze@yahoo.com
mariam.merkviladze@iliauni.edu.ge
mmerkviladze@ibsu.edu.ge
სერვისი, მომსახურება >> ვასწავლი, ვისწავლი
განცხადებები 31 - 60 სულ 366

რეკლამა

განათავსეთ თქვენი რეკლამა ან განცხადება აქ