მოვამზადებ ინგლისურ ენაში:
აბიტურიენტებს;
კემბრიჯის საერთაშორისო გამოცდებისთვის:
- FCE
- IELTS
ზოგადი ინგლისური
ჩემი კვალიფიკაცია:
- Doctor of Education Sciences (English language teaching)
განათლების მეცნიერებათა დოქტორი. მიმართულება: ინგლისური ენის სწავლება
- CELTA (Cambridge: Certificate in Teaching English to Speakers of Other Languages)
- TKT ( Cambridge: Teaching Knowledge Test)
- FCE (Cambridge: First Certificate in English)
- მასწავლებლის სასერტიფიკაციო გამოცდები პროფესიულ უნარებსა და ინგლისურში (უფროსი მასწავლებელი)
სამუშაო გამოცდილება:
- ინგლისური ენის ლექტორი ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტში;
- აკადემიური წერის ლექტორი ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის ინგლისურენოვან ფაკულტეტზე.
- ინგლისური ენის ლექტორი შავი ზღვის საერთაშორისო უნივერსიტეტში;
- აკადემიური წერის ლექტორი შავი ზღვის საერთაშორისო უნივერსიტეტის ინგლისურენოვან ფაკულტეტზე
- ინგლისური ენის მასწავლებელის საერთაშორისო სახლში (IH Tbilisi)
- კემბრიჯის საერთაშორისო გამოცდების ოფიციალური გამომცდელი საქართველოში (მეტყველების ნაწილში)
სამეცნიერო ნაშრომები/პუბლიკაციები:
1. Merkviladze, M. (2019). The Witch. Literature Journal “Tsiskari 1852”. Tbilisi. L.T.D. Universal Publishing House.
2. Merkviladze, M. (2019). The Possibility of Evil. Literature Journal “Tsiskari 1852”. Tbilisi. L.T.D. Universal Publishing House.
3. Merkviladze, M. (2019). Charles. Literature Journal “Tsiskari 1852”. Tbilisi. L.T.D. Universal Publishing House.
4. Merkviladze, M. (2019). Overcoming the Challenges of Feedback on EFL Writing through Screencast Technology: Learners’ Perception. Case of Higher Education Institutions in Georgia. The 9th International Research Conference on Education, Language and Literature (pp.301-317). Tbilisi: International Black Sea University
5. Merkviladze, M. (2018). Peer feedback or peer grading? Reexamining the Higher Education EFL learners' preference for assessment in an EFL writing classes: Case of the universities in Georgia. The 8th International Research Conference on Education, Language and Literature (pp. 273-284). Tbilisi: International Black Sea University.
6. Merkviladze, M. (2018). Peer Feedback in Writing through Georgian EFL Undergraduate Students’ Eyes. Journal of Education in Black Sea Region, 3(2), 2-9.
7. Merkviladze, M. (2018, March 31). Theoretical Analysis of Digital Tools for Promoting Peer Assessment in EFL Writing Classes. SEPIKE, 19, 42-48.
8. Merkviladze, M. (2017, December 31). Peer Assessment of Writing throughout EFL Teachers' Eyes: Case of Higher Educational Institutions of Georgia. SEPIKE, 18, 51-55.
9. Merkviladze, M. (2017). Stress Management in the Jungle. Düsseldorf: LAP LAMBERT Academic Publishing.
10. Merkviladze, M., Chkotua, M. (2016). Psychological Aspects of Teaching and Learning Writing. The 7th International Research Conference on Education, Language and Literature (pp.458-470). Tbilisi: International Black Sea University.
11. Merkviladze, M. (2016). Stress Management in the Jungle. The 6th International Research Conference on Education, Language and Literature (pp. 622-637). Tbilisi: International Black Sea University.
12. ლიტერატურული კრებული: „შეშლილთა სამყარო“, გამომცემლობა შპს. გრიფონი, თბილისი, 2012წ.
13. მოთხრობა „მზის ქრონიკები“, გარემოს დაცვის სააგენტო, 2014