Top

Tu gaqvT saitis xedvis problema, daaklikeT aq

რეკლამა

განათავსეთ თქვენი რეკლამა ან განცხადება აქ
თბილისი
ინგლისური ონლაინ, სახლიდან გაუსვლელად!

ინგლისური ონლაინ, სახლიდან გაუსვლელად!

სექტემბერი 03, 2021
GEO1392016
ოვაზადებ ინგლისურ ენაში:
აბიტურიენტებს;
კებრიჯის საერთაშორისო გაოცდებისთვის:
- FCE
- IELTS
ზოგადი ინგლისური
ჩეი კვალიფიკაცია:
- Doctor of Education Sciences (English language teaching)
განათლების ეცნიერებათა დოქტორი. ართულება: ინგლისური ენის სწავლება
- CELTA (Cambridge: Certificate in Teaching English to Speakers of Other Languages)
- TKT ( Cambridge: Teaching Knowledge Test)
- FCE (Cambridge: First Certificate in English)
- ასწავლებლის სასერტიფიკაციო გაოცდები პროფესიულ უნარებსა და ინგლისურში (უფროსი ასწავლებელი)
საუშაო გაოცდილება:
- ინგლისური ენის ლექტორი ილიას სახელწიფო უნივერსიტეტში;
- აკადეიური წერის ლექტორი ილიას სახელწიფო უნივერსიტეტის ინგლისურენოვან ფაკულტეტზე.
- ინგლისური ენის ლექტორი შავი ზღვის საერთაშორისო უნივერსიტეტში;
- აკადეიური წერის ლექტორი შავი ზღვის საერთაშორისო უნივერსიტეტის ინგლისურენოვან ფაკულტეტზე
- ინგლისური ენის ასწავლებელის საერთაშორისო სახლში (IH Tbilisi)
- კებრიჯის საერთაშორისო გაოცდების ოფიციალური გაცდელი საქართველოში (ეტყველების ნაწილში)
საეცნიერო ნაშროები/პუბლიკაციები:
1. Merkviladze, M. (2019). The Witch. Literature Journal “Tsiskari 1852”. Tbilisi. L.T.D. Universal Publishing House.
2. Merkviladze, M. (2019). The Possibility of Evil. Literature Journal “Tsiskari 1852”. Tbilisi. L.T.D. Universal Publishing House.
3. Merkviladze, M. (2019). Charles. Literature Journal “Tsiskari 1852”. Tbilisi. L.T.D. Universal Publishing House.
4. Merkviladze, M. (2019). Overcoming the Challenges of Feedback on EFL Writing through Screencast Technology: Learners’ Perception. Case of Higher Education Institutions in Georgia. The 9th International Research Conference on Education, Language and Literature (pp.301-317). Tbilisi: International Black Sea University
5. Merkviladze, M. (2018). Peer feedback or peer grading? Reexamining the Higher Education EFL learners' preference for assessment in an EFL writing classes: Case of the universities in Georgia. The 8th International Research Conference on Education, Language and Literature (pp. 273-284). Tbilisi: International Black Sea University.
6. Merkviladze, M. (2018). Peer Feedback in Writing through Georgian EFL Undergraduate Students’ Eyes. Journal of Education in Black Sea Region, 3(2), 2-9.
7. Merkviladze, M. (2018, March 31). Theoretical Analysis of Digital Tools for Promoting Peer Assessment in EFL Writing Classes. SEPIKE, 19, 42-48.
8. Merkviladze, M. (2017, December 31). Peer Assessment of Writing throughout EFL Teachers' Eyes: Case of Higher Educational Institutions of Georgia. SEPIKE, 18, 51-55.
9. Merkviladze, M. (2017). Stress Management in the Jungle. Düsseldorf: LAP LAMBERT Academic Publishing.
10. Merkviladze, M., Chkotua, M. (2016). Psychological Aspects of Teaching and Learning Writing. The 7th International Research Conference on Education, Language and Literature (pp.458-470). Tbilisi: International Black Sea University.
11. Merkviladze, M. (2016). Stress Management in the Jungle. The 6th International Research Conference on Education, Language and Literature (pp. 622-637). Tbilisi: International Black Sea University.
12. ლიტერატურული კრებული: „შეშლილთა საყარო“, გაცელობა შპს. გრიფონი, თბილისი, 2012წ.
13. ოთხრობა „ზის ქრონიკები“, გარეოს დაცვის სააგენტო, 2014

საკონტაქტო ინფორაცია:
599 08 99 04
mariam.merkviladze@yahoo.com
mariam.merkviladze@iliauni.edu.ge
mmerkviladze@ibsu.edu.ge
სერვისი, მომსახურება >> ვასწავლი, ვისწავლი
განცხადებები 301 - 330 სულ 539

რეკლამა

განათავსეთ თქვენი რეკლამა ან განცხადება აქ