✅ კმაყოფილი მომხმარებელი და მეტი სარგებელი თქვენს ბიზნესს. „ექსპრეს აკადემია“ გთავაზობთ ტრენინგს თემაზე „მომხმარებელთან ურთიერთობა და მომსახურების ხარისხი“. ეს არის სფერო, რომელიც მუდმივ განვითარებას და ჩართულობას საჭიროებს თქვენი ბიზნესისთვის.
✅ შეთავაზება მოქმედებს დამფუძნებლებისთვის, ხელმძღვანელებისთვის, HR-ისთვის, ზედამხედველებისთვის და თქვენი დაწესებულების ნებისმიერი თანამშრომლისთვის.
✅ ტრენინგის ძირითადი მიზანია თანამშრომლებმა გამოიმუშავონ დამატებითი და სასარგებლო უნარ-ჩვევები მომხმარებლებთან ურთიერთობისთვის. ასევე, როგორ შევუქმნათ მომხმარებელს კომფორტული გარემო.
✅ ტრენინგის განმავლობაში ძირითადად განვიხილავთ:
✔ როგორია მომხმარებლის თვალით დანახული თქვენი დაწესებულება.
✔ რა ნორმები და სტანდარტებია საჭირო მომხმარებლის მოზიდვისთვის.
✔ როგორ მყარდება ურთიერთობა მომხმარებელსა და თანამშრომელს შორის.
✔ როგორი სერვისია მისაღები მომხმარებლისთვის.
✅ ნუ დააყოვნებთ და შემოუერთდით ჩვენს გუნდს.
✔ მიეცით თანამშრომლებს კარიერული წინსვლის შესაძლებლობა.
✔ დატოვეთ ყოველი მომხმარებელი კმაყოფილი.
✔ მოიზიდეთ და შეინარჩუნეთ მეტი მომხმარებელი.
✔ მიიღეთ მეტი სარგებელი თქვენი ბიზნესისთვის.
✅ ტრენინგი შესაძლებელია როგორც დისტანციური, ასევე ადგილზე ჩატარებით (ტრენერი თავად მოვა თქვენს ოფისში).
📚 კურსი მოიცავს 5 შეხვედრას. თითო შეხვედრა შედგება 2 ორმოცწუთიანი ლექციისგან.
🏆 კურსის დასრულებისას გადმოგეცემათ ელექტრონული სერტიფიკატი.
🎓 კურსს გაუძღვება კვალიფიცირებული ტრენერი.
💰 ტარიფი:
✔ ბიზნესი
✔ ინდივიდუალური
📩 დამატებითი ინფორმაციისთვის მოგვწერეთ.
☎ ოპერატორი თავად დაგიკავშირდებათ.
🏫 „ექსპრეს აკადემია“ გისურვებთ ბედნიერ დღეს.