ძირითადი მოვალეობები:
შემომავალი/გამავალი კორესპონდენციის და დოკუმენტაციის მართვა-ადმინისტრირება;
შემოსულ სატელეფონო ზარებზე და მეილებზე დროული რეაგირება, შესაბამისი ინფორმაციის მიწოდება ან/და ადრესატთან გადამისამართება;
პერსონალის სამუშაო დროის კონტროლი და საკადრო საქმის წარმოება;
ორგანიზაციული განვითარების შესაბამისად ორგანიზაციული სტრუქტურის განახლება;
სამუშაოს ანალიზი და სამუშაო აღწერილობების შექმნა-განახლება;
ვაკანსიების განთავსება სხვადასხვა დასაქმების სააგენტოსა თუ დასაქმების ვებ საიტზე;
შვებულებების, მივლინებებისა და ბიულეტენების ადმინისტრირება;
სადაზღვეო პაკეტებისა და სხვა პროგრამების ადმინისტრაციული ზედამხედველობა;
ორგანიზაციის/გუნდის სხვა წევრებთან კოორდინირებული მუშაობა;
თანამშრომლებისთვის სხვა სახის ადმინისტრაციული მხარდაჭერა;
უშუალო ხელმძღვანელის სხვა დავალებების შესრულება.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
უმაღლესი განათლება;
ანალოგიურ პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება;
საოფისე პროგრამების ცოდნა;
ინგლისური და რუსული ენის ფლობა (წერილობითი და ზეპირსიტყვიერი კომუნიკაცია);
უნარები:
მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა;
ვერბალური და წერილობითი კომუნიკაციის უნარი;
ყურადღებიანი და დეტალებისადმი დაკვირვებული;
შედეგებზე ორიენტირებული;
დაინტერესებულმა პირებმა გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი CV შემდეგ ელფოსტაზე: ceo@scruber.eu და სათაურის ველში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება.